surfen in Byron & stappen in Surfers paradise - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Renee Noor - WaarBenJij.nu surfen in Byron & stappen in Surfers paradise - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Renee Noor - WaarBenJij.nu

surfen in Byron & stappen in Surfers paradise

Blijf op de hoogte en volg Renee

12 Oktober 2013 | Australië, Surfers Paradise

Nou hoe het surfen ging? Bikini niet verloren en ik ben niet verdronken... hallf maar...
Zoals ik al dacht heb ik geen verborgen talenten. Ben vandaar vroeg mn bed uit aangezien ik niet meer kan liggen van de spierpijn en pijn op mn borst ( kwam een surfboard recht tegen me aan). Heb deze mooie foto's dus naar niet gekocht :p

Op naar Gold coast- surfers paradise.
De klok weer een uur terug zetten dus stiekem best lang onderweg. Uitgeput kwam ik aan bij de hostel van mn gemaakte vrienden. Leuk 8 beds appartement met eigen badkamer en keuken! Wat een luxe weer! Even een douche kunnen nemen en samen met de gehele groep en hostel genoten naar de uitgaanstenten gelopen. Wat een feest daar joh! Voor de mannen zwker leuk aangezien de bardames zeer bijzonder gekleed waren. Wel nogal chagrijnig maargoed. Erg goede avond gehad maar iedereen kwijt geraakt. Andere kamergenoot vond mij omdat hij hetzelfde probleem had en samen de weg terug gevonden haha.

Ik krijg nu een heerlijk gebakken eitje en we gaan naar een waterpark. Happy days! Zoals ze hier vaak zeggen ;)

  • 12 Oktober 2013 - 08:09

    Bouko:

    Naar mate de vakantie langer duurt worden de verslagen ook korter?

  • 12 Oktober 2013 - 12:00

    Renee Noor:

    Moet het hier op mn mobiel doen das iets lastiger aangezien t bereik flut is. Mn volgende verslag zal wrs weer op een computer zijn ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Surfers Paradise

Renee

Op reis!

Actief sinds 15 Sept. 2013
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 8905

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 10 Mei 2015

Filipijnen

29 September 2013 - 01 November 2013

Australie

Landen bezocht: