New castle sunset - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Renee Noor - WaarBenJij.nu New castle sunset - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Renee Noor - WaarBenJij.nu

New castle sunset

Blijf op de hoogte en volg Renee

06 Oktober 2013 | Australië, Port Macquarie

Wat een heerlijke dag was t gisteren! Vol programma vooral... aangekomen met de greyhoundbus in New Castle vroeg een mede reizigster waar ik vandaag kom. Beide uit Nl! Met haar een hostel opgezocht in de lonley planet en dat was al avontuur nr 1 omdat er een of ander art iets in het stadje was, was de eerste die we belden helemaal vol. Bij de tweede hadden we net nog geluk! Plan was: tas dumpen en naar the beach!

Het strand was heerlijk! Genoten van de zon, hoge sterke golven waar we maar niet in zijn gaan zwemmen, alleen in de golven staan was al lastig genoeg want je werd zo omgetrokken waardoor je kopje onder ging. (Dat gebeure dus). Genietend van een ijsje, surfers en elkaars hollandse nuchtere gezelschap was perfect!

Toen we het gevoel hadden genoeg te zijn verbrand (achteraf ik helemaal niet jeej) zijn we naar de lighthouse over de pier gelopen. Prachtige zonsondergang en uitzicht! Foto's volgen ;)
After that zoeken naar een leuk restaurant maar dat was nog een hele zoektocht. Uiteindelijk ergens heerlijk gegeten en terug naar de hostel om al het zand uit de oren/haren/bikini's te wassen.

Op onze kamer sliepen nog 4 anderen waarvan 2 aardige duitsers waarmee wr daarna de avond hebben doorgebracht inde Brewery. Was een leuke tent maar niet heel druk op dat moment. Super leuke avond gehad en over het strand gelopen. Als je daar in het donker stond, luisterend naar de golven en kijkend naar de sterren en melkweg voel je een enorm geluksgevoel (of zou het de alcohol zijn geweest? )

Volgende ochtend weer de hop on bus in... bijna gemist want de klok ging een uur vooruit. .. haast haast

• 06 Oktober 2013 - 08:23

José:

Klok uur vooruit, weer echt iets voor jou om dat niet te weten haha. Toch weer haast haast haast in je VAKANTIE!!!! :-)