Nog een klein weekje... - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Renee Noor - WaarBenJij.nu Nog een klein weekje... - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Renee Noor - WaarBenJij.nu

Nog een klein weekje...

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Renee

23 September 2013 | Nederland, Leusden

Spannend! Nog een kleine week werken en dan zit ik in het vliegtuig... zo'n gek idee! Veel voorzenuwen en bang iets te vergeten. Ook de overdracht van al mijn werk is best spannend... zou ik het even een maandje allemaal los kunnen laten? Zal het allemaal thuis wel goed gaan met de beestjes? Uiteraard het volste vertrouwen in mijn lieve vrienden en familie, anders zou ik niet eens weg gaan! Toch ook mazzel dat uberhaupt het allemaal gelukt is om te regelen! Nou mijn eerste verslag zal in de eerste week verschijnen, heb nu al zin in het mooie weer....

• 23 September 2013 - 18:01

Veronique:

Gaat helemaal goed komen Renee, Je hebt een hoop lieve vrienden en familie. Maar jij moet vooral gaan genieten. En het is zo om. Dus geniet nu ook vooral. Ook ik ging voor 7 maanden naar het buitenland meerdere keren. Het is een ervaring om nooit te vergeten en het lijkt als je terug komt alsof de wereld stil heeft gestaan.

Meid, geniet ervan.

Liefs Veronique

• 23 September 2013 - 18:03

Renee Noor:

Wauw dan ben jij ook lang weg geweest!? Waar ben jij heen geweest dan Vero?

• 23 September 2013 - 18:31

Samantha Van Leur:

Hey renee,

Idd lekker genieten die weken zijn voorbij voor je het door hebt.. Ik ga mijn best doen om je uitlaatservice zo goed mogelijk te laten verlopen dus dat komt vast goed en ik doe het graag...

Nog 5 daagjes en dan vlieg jij het heerlijke weer tegemoet , enne stiekem ben ik erg jaloers

• 23 September 2013 - 18:37

Moniek:

Geniet er lekker van meis!! Je bedrijf is in goede handen. Lekker alles los proberen te laten. Je hebt het verdient!!!!! xx