Voorbereiding is het halve werk - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Renee Noor - WaarBenJij.nu Voorbereiding is het halve werk - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Renee Noor - WaarBenJij.nu

Voorbereiding is het halve werk

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Renee

25 Februari 2015 | Nederland, Leusden

Nog 6 weken en dan is het zo ver! Alle voorbereidingen zijn gedaan. Jesscia & Lauri nemen Spin & Kwispel over en Lauri en mijn ouders passen op mijn eigen kinderbeestjes.
Visum blijkt pas nodig vanaf 30 dagen dus een heel tripje naar Amsterdam blijft mij bespaard!
De verhalen van Robin zijn indrukwekkend om te lezen, armoede en andere leefomstandigheden zullen mijn kijk op de wereld weer veranderen.
Ik hoop daar naast mijn eigen wereld iets te vergroten ook iets voor anderen te kunnen doen. Door mijn dierenpassie en kennis te kunnen delen hoop ik weer iets te kunnen bijdragen. Op dit moment ben ik een inzameling aan het houden voor het asiel. Alle oude spullen voor honden/katten zijn welkom. Deze zullen naar het asiel worden verscheept.
Voor iedereen die nieuwsgierig is naar de stichting: http://animals.tukcedo.nl/

Vanuit het asiel ga ik samen met Robin een doorreis maken. Ik hoop te kunnen duiken, de natuur te bewonderen en natuurlijk de steden te kunnen bekijken.
Via deze blog zal ik alles proberen bij te houden wat we mee gaan maken.
Tot over 6 weken ;-)

  • 10 April 2015 - 11:58

    Jose:

    Inmiddels is het 10 april en heb je de vluchten erop zitten en zijn we in afwachting van je eerste levensteken. Laat ons niet te lang wachten ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renee

Op reis!

Actief sinds 15 Sept. 2013
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 8867

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 10 Mei 2015

Filipijnen

29 September 2013 - 01 November 2013

Australie

Landen bezocht: